imi place sa merg cu metroul- cea mai frumoasa aglomeratie de targeturi vazute vreodata.
printre aceste targeturi am tot stat si analizat fetele young profesionals- foarte interesante- pana la urma la ele incidenta de a se "inbonlavi" de deprimare este cea mai mare (parca evz zicea asta saptamana trecuta?)
din nenumaratele fete mult prea machiate pentru dimineata, nedormite si apatice am descoperit doua noi tipologi care apartin acestui target:
1. cele care o ard exact ca Monica Columbeanu: parul lung, intins, pe tocuri, care is arunca pletele peste tot cu o gratie demna de un aplauz pentru cei care le si inteleg; pe bune ca mie imi par prea pretioase si genul cu care nu ai cum sa legi o conversatie decenta, parca lipsite de orice fel de chemistry, strese...asta e cuvantul ... parerea mea
2. cele care o ard ca sex 'n the city da' in varianta romaneasca: geanta mare care sa arate fancy trendy din lac negru(care de obicei chiar nu are prea multe in ea, mi se pare useless) cumparata din IDM, incaltari joase sau cu tocuri si ele din lac domne ca altfel nu se poate, trenci de primavara(reduceri Zara) chiar daca afara este totusi inca iarna... en fin lista poate continua.
Ma bucur ca am descoperit ceva azi desi e super trist si parca rar vezi o gagica care sa iti atraga privirea, sa iasa in evidenta prin originalitate, parca toate pot fi etichetate, poate si eu sunt la fel de "etichetabila". hmmm , trist
this calls for a rebirth....

4 comentarii:

acuma sincer, la ce-ti trebuie sa legi o discutie? n-ai vazut ce bine o duce monica? si vocabularul ei e majoritar format din "ihi", "misto" si "hai ma iri..." :))

29 ianuarie 2008 la 15:00  

da, pana la urma ai si tu dreptate - vb de targeturi diferite de barbati. fiecare cu targetul lui, cine oi fi eu sa ma apuc sa ii analizez? nu?

29 ianuarie 2008 la 15:03  

aha...mishto mey:)

29 ianuarie 2008 la 17:49  

raspuns e asta ma? cu mihto mey?
pop-up ti-o iei, pe bune :P

29 ianuarie 2008 la 18:57  

Postare mai nouă Postare mai veche Pagina de pornire