Intotdeauna am crezut ca oamenii cu experienta din publicitatea romaneasca care zic ca asta este o industrie de cacat si incep sa aiba din ce in ce mai multe remuscari fac asta din pura complezenta. Well, nu e asa deloc. Dupa cativa ani realizezi cat de putred ajungi tu sa fii pe dinauntru si atunci te trezesti. Numai ca trezirea asta te face sa realizezi ca poti sa faci si mult bine daca intr-adevar iti doresti asta numai ca este foarte foarte greu. Este foarte foarte greu pentru ca altii nu s-au trezit si nu au realizat ceea ce ai realizat tu si parca astia mai tineri care vin dupa tine sunt din ce in ce mai diabolici. Mi se pare inspaimantatoare ideea ca poate sa fie mai rau de atat. Exista deja un razboi intre cei care inca mai au un pic de moralitate si cei care se cred cuceritori, invingatori ai lantului trofic social . Partea cea mai nasoala este ca liderii, aia care sunt zei pentru noi, care au castigat "n" premii si care militeaza pentru o publicitate morala, se comporta ca niste femei nefutute si se bat in orgolii de prost gust. Nu vad nici o rezolvare, nici o solutie logica pentru o industrie mai "curata", mai transparenta, mai performanta pentru ca de fapt nimeni nu isi doreste asta. Haosul este un avantaj pentru cei care l-au creat pana la urma. Este doar business , nu e nimic persoinal pana la urma sau macar asta cred ei ca e.

3 comentarii:

everybody has a darker side than you ever thought of

23 mai 2008 la 12:52  

publicitatea in sine e imorala degeaba se bat "aia" in moralitate ;)

It's the devil's seed :P

23 mai 2008 la 17:00  

the devil seed e peste tot, conteaza daca vrei sa il vezi sau nu

23 mai 2008 la 17:14  

Postare mai nouă Postare mai veche Pagina de pornire